Standaard Support

Standaard is bij elke dienst de volgende ondersteuning inbegrepen:

  • Account en wachtwoord resets
  • Het oplossen van technische verstoringen op servers en netwerk
  • Het herstellen of vervangen van hardware binnen de garantie
  • Administratieve wijzigingen in NAW gegevens
  • Wijzigingen of opzeggen van een abonnement
  • Upgraden en downgraden van diensten
  • Verhuizen van domeinen (leveren van transfercode)

Bovenstaand support kan aangevraagd met een ticket

Additioneel Support

De volgende ondersteuning valt niet onder het inbegrepen support:

  • Het restoren van backups
  • Het wijzigen en herstellen van DNS records
  • Inhoudelijke, functionele of technische ondersteuning met websites
  • Instellingen op eigen computers, tablets, smartphones en andere apparaten
  • Technische verstoringen veroorzaakt door het wijzigen van standaard instellingen
  • Problemen veroorzaakt door hacking of virussen
  • Alle andere verzoeken voor ondersteuning
  • Telefonisch/Remote Support

Tarieven en bestellen Additioneel Support